.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لغو مکرر پروازهای نوشهر و نارضایتی مسافران

مقوله لغو و تاخیر پروازها مدتی است که در فرودگاه نوشهر به یک اپیدمی تبدیل شده و این معضل نارضایتی های جدی را برای زائران بارگاه امام رضا(ع) ایجاد کرده است. 

پروازهای شماره 1399 و 1400 پیش از ظهر جمعه مشهد به نوشهر برای چندمین دفعه و با بهانه مشکلات جوی، لغو شد.

کارشناسان اطلاعات پرواز فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد، علت تاخیر و در نهایت لغو پرواز را وضعیت جوی فرودگاه نوشهر اعلام کرده و گفتند: هواپیما برای پرواز از مشهد مشکلی ندارد اما با وضعیت ابری آب و هوا در غرب مازندران قادر نیست در فرودگاه نوشهر بنشیند.

با توجه به اینکه پرواز شماره 1400نوشهر به مشهد به دلیل وجود تنها یک هواپیما در فرودگاه نوشهر باید با همان پرواز مشهد به نوشهر در ساعتی 9 و 15 دقیقه صبح نجام می گرفت لغو شد و حدود 100 مسافر در فرودگاه نوشهر پس از ساعتی انتظار با خبر لغو پرواز روبه رو شدند.

تعدادی از مسافران پرواز نوشهر مشهد هواپیمایی آسمان با ابراز نارضایتی از لغو پروازهای نوشهر به مشهد به دلایل مختلف به خبرنگار مهر گفتند: غرب مازندران به دلیل موقعیت های گردشگری همواره توانسته حضور مسافران و توریست را فراهم کند ولی تاکنون فکری برای زیرساختهای مهمی چون رفت و آمد آسان مانند هواپیما صورت نگرفته است.

این عده افزودند: فرودگاه های نوشهر و رامسر می توانست فرصت های بسیاری برای تحقق این امر باشد البته در چند سال گذشته تلاش هایی برای فرودگاه های این منطقه مانند راه اندازی پرواز به مشهد مقدس در نوشهر و رامسر شده اما ناکافی است.

یکی از مسافران پرواز لغو شده امروز جمعه نوشهر مشهد به مهر گفت: برای فرودگاه رامسر شنیدیم دولت تلاش جدی برای بین المللی شدن آن دارد که جای بسی خوشحالیست اما فرودگاه نوشهر به دلیل اینکه در مرکز شهرهای غرب مازندران واقع شده برای ایاب و ذهاب آسان تر شهروندان و مسافران از حساسیت بیشتری برخوردار است.

پروازهای هفتگی نوشهر مشهد کافی نیست

یکی دیگر از مسافران پرواز نوشهر به مشهد اظهار داشت: در دنیای امروز بیشتر حساسیت ها باید به وقت مردم باشد.

وی افزود: فرودگاه نوشهر نیازمند توجه بیشتر مسئولان امر است چرا که تنها پرواز برای مشهد مقدس با یک هواپیما و آن هم تنها سه روز در هفته کافی نیست.

این مسافر اضافه کرد: این گونه پرواز ها در فرودگاه نوشهر در چنین روزی که با شرایط تنها ابری بودن هوا لغو می شود مشکلات فراوانی را برای مردم و مسافران به همراه دارد.

وی به هم خوردن تمامی برنامه ریزی، شکل گیری هزینه هایی چون رزرو هتل، ایاب و دهاب برای برگشت و بهم زدن آرامش مسافران را از مهم ترین مشکلات وجود این نوع پرواز ها اعلام کرد.

وی ادامه داد: مسافران برای پرواز بعدی باید حداقل 48 ساعت منتظر بمانند چرا که فرودگاه نوشهر تنها در روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه صبح برای مشهد مقدس پرواز دارد.

این تعداد مسافر در پایان با بیان اینکه با موقعیت های مناسب در شهرهای غرب مازندران، تنها یک پرواز و با یک هواپیما آن هم سه روز در هفته رضایت بخش نیست، خواستار توجه و حمایت جدی مسئولان امر برای افزایش پرواز های فرودگاه نوشهر شدند.

مازندران دارای سه فرودگاه ساری، نوشهر و رامسر است.مهر/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا 3 ارديبهشت 1390
احتمالا مثل فرودگاه ساری می خواد به باری تبدیل بشه استاندار محترم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.868 seconds.